Sunday, August 31, 2008

Kenangan di WetWorld Batu Pahat

Assalamualaikum,

30.8.2008-Tarikh yang "boleh membuatkan saya akan tersenyum" apabila mengingatinya .Pada hari itu ,saya sekeluarga bersama rombongan Family Days SNC tempat abah kerja pergi ke Wet World Batu Pahat.Seronok sungguh saya dan adik- adik saya bermain dengan air tapi lantai dia sungguh kasar sampai kaki saya berdarah .Banyak kali saya jatuh kedalam air yang dalam .Ada sekali sampai tergolek-golek dalam air.Eeeee..... seram .Ada golongsor yang besar dia punya permukaan ,kalau teringin nak naik kenalah pakai pelampung .kalu tak ,habis lemaslah alamatnya.
Berikut beberapa gambar sebagai kenangan .















Bersama-sama adik - adik















Haziqah-seronok sungguh dia main air















Ni pun sama tak nak naik















Abah dan Aqilah














Pertandingan mewarna















Umi posting terakhir sebelum balik

0 Comments:

blogger templates | Make Money Online