Saturday, June 30, 2007

Perkhemahan Pasukan Pengakap ,PBSM dan TKRS(Sekolah Rendah Kebangsaan Taman Pasir Putih).

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Rakan-rakan sekalian ,berikut ini aku garapkan sedikit kisah dan pengalaman berharga yang aku perolehi sepanjang menyertai Perkhemahan Pasukan Pengakap,PBSM dan TKRS dipadang Sekolah Rendah Kebangsaan Taman Pasir Putih.

Program perkhemahan ini adalah gabungan perkhemahan antara persatuan pengakap,pesatuan PBSM dan TKRS.Ianya berlangsung dari 29hb.June.2007 (2.30ptg)sehingga 30hb.June 2007(5.30ptg).

Aku menyertai pasukan perkhemahan pengakap .Pukul 6.30 kami pasukan pengakap dibei taklimat berharga dengan atur acara program dari mula sehinggalah tamat satu perkhemahan .Ianya telah di sampaikan oleh Tuan Azmi .Tujuan perkhemahan ini ialah untuk memberi pendedahan dan kemahiran kepada pelajar tentang persatuan dan kemahiran hidup.

Solat Maghrib berjemaah telah di imamkan oleh Tuan Azmi dan selepas itu kami diarahkan makan malam.Selepas itu kami solat Isyak berjemaah di imamkan oleh Tuan Jaidi.selepas itu kami semua tidur.

Keesokan harinya ,kami semua membuat upacara penutup dan istihadat bendera .Selepas itu kami pun pulang bersama ibubapa kami.

1 Comment:

aziq bmx tpp said...

tak paham..cket jewk..wat r banyak lagi dok!!hihihihi

blogger templates | Make Money Online